you can grow flowers from where dirt used to be

SOOOOOL hehe
jag har suttit i solen och målat naglarna, lyssnat på music o pluggat matte
om de inte hade varit så blåsigt ute hade de varit riktigt varmt!
har varit i skolan också och lämnat fler böcker, och solade också, finally, tycker egentligen att de e sjukt töntigt o sola men jag vill faktiskt inte blända folk på stranden med min vithet, så jag får va en tönt =)
de hoppa precis förbi en kråka utanför mitt fönster med en jätte stor boll i munnen, han kunde inte ens flyga med den... konstigt kråka synd att jag inte fick en bild på de, de såg ganska kul ut!
frida har tvingat mig att skriva en shopping lista, de har gett mig ångest jag gillar inte o planera vad jag ska köpa nu ser jag framför mig vad de kommer kosta och då känns de faktiskt inte alls bra har skrivit om listan flera gånger men de kommer bli dyrt vad jag än gör... har lyckats ta sönder ett par av mina jeans i rumpan, andra paret på nån månad... inte ok!
om en månad flyttar jag till canada! de känns konstigt!

jag och min kompis bebis bryanna, förra året i juni!

-e

Kommentarer
Postat av: Frida

Seriöst, skitsöt bebis.

2010-05-18 @ 18:08:46
URL: http://terrifiedtoforget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0