update

frida har gjort en header till mig (Y)
så när jag logga in på bloggen stod de girs del gris del girs del över hela översikten
fina namn där frida!
de ska bli en text där uppe i vykortet också men jag pallar inte skriva en
så de får faktiskt vänta!
jag sitter här med en öppen matte bok o gör ingenting de e inte bra de!
idag kom min klänning från asos som jag tänkt ha på studenten.. den e dock väldigt kort, men tror jag tar den ändå får ha tights även om de verkar va lite av ett no, no ?
fick även hem en sak som man kan dra ner bhn på ryggen (har öppen rygg på min balklänning) men den va för stor =( jobbigt ska försöka fixa de nån dag xD
jag var i skolan idag o lämna böcker och hade tänkt och sola men dom tar inte 1 kronor tydligen så de får blir en annan gång jö!


-e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0