tröttast vinner?

nu har jag gjort 14 av 16 ib exams!
skönt att de snart e över, för om jag ska vara ärlig så orkar jag inte mkt mer än så här!
om 1 månad och 5 dagar flyttar jag! sjukt! jag har väntat på detta i snart 3 år kan verkligen inte fatta att jag äntligen ska få slippa katte o sverige
min hemlängtan har dock lagt sig, jag saknar inte längre, eller jag märker de inte längre i alla fall
men skönt ska de bli att äntligen få komma hem!
jag e verkligen inte så dyster som jag låter
men är helt slut i huvudet, de värker i min hand och jag vill inte ha fler prov
samtidigt som jag känner mig jätte excited efter som jag bara har 2 kvar!!

bilderna vill inte o jag pallar inte!
jag e en krulltått idag de känns bra

nu ska jag sova
-e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0