svenskar är töntar!

idag är igen bra dag
mitt kemi prov va stört svårt, alla verkar tycka de dock.. kanske går bra ändå liksom?
jag har suttit och pluggat hela eftermiddagen och ätigt JÄTTE mkt godis de e verkligen inte bra för magen (eller vikten, men sånt töntar vi oss inte med!)
imon har jag kemi och svenska exams... and im NOT excited, jag hatar när svenska använder engelska ord i meningar jag hatar att jag gör de själv de med, men de e så svårt när man pratar minst lika mkt engelska som svenska o inte gått i svensk skola på över 5-6 år
usch jag ska försöka sluta med de för de e verkligen bland de töntigast som finns
svenska som tror att dom kan engelska
va tysta, sluta!
prata svenska! 

pappa ska köra mig till skolan imon
de fick mig o tänka på en sak:
i min familj när vi ska åka nånstans så bestämmer vi alltid en tid vi ska köra
o sen tid som bilen ska rulla...
i princip e de ju precis samma sak, men inte i min familj
här kör vi innan bilen rullar
en kvart innan brukar de vara...
då kommer vi lagom i tid
så imorgon kör vi vid 7:45
men bilen rullar inte fråns 8:00


vi e söta i min familj!

men vi hörs imon
see yah
-e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0