procrastinator

jag sitter med mina fysik böcker uppslagna och jag borde verkligen titta i dom
istället gick jag o gjorde en ostmacka och lagade tea
satte även på mina nya sandaler, dom måste jag ju gå in...

förra året vid den här tiden var det runt 20-25 grader
jag hittade lite bilder från facebook

denna bilden e tagen 4 APRIL förra året (inte så snygg men  va fan) solen sken sali var fortfarande i sverige o vi satt och åt glass på stortorget (!!!)

Denna bilden är tagen nån gång i mitten av maj (kamera datumet e lite off? I'm not a time traveller i promise (bra humor där erika, jätte bra!!!))



Samma månad (dock i slutet) hade jag en blomma i håret
jag och Sali gick runt i Lund och de var varmt och soligt
vet inte varför jag inte har en näsa på bilden, men de e smällar man får ta

som  ni kan se sken solen förra maj  (och april)
de gör den inte i år
de e grått och mulet och runt 8 grader
de gillas inte

men i allfall nu har jag slösat nog med tid på detta back to studying...

- e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0