free?

har inga mer prov nu =D woooooooooooohooo
mitt sommar lov har officiellt börjat! känns bra
men jag har redan tråkigt xD vad ska man göra liksom? satt vid matbordet o tänkte för mig själv hmmm nu ska jag plugga, OJ NEJ DE SKA JAG INTE ALLS, what? liksom vad ska man göra borsta håret?
har varit utan ett liv för länge känner jag, de ska de bli ändring på =)
imorgon ska jag ock frida åka till malmö och shoppa och växla pengar, jag ska titta på greys anatomy, 10 minuter av dubble avsnittet som sänds idag har ju kommit ut och efter att ha sett de 10 minuterna MÅSTE man ju se resten !!!!
ska även växla pengar imon, när jag kolla mitt saldo idag va de nått som inte stämde, min mormor har varit snäll och satt in en liten res peng =) och pappa ska göra de samma känns mkt bra, o glad blev jag!
efter mitt prov, som gick riktigt dåligt (verkade gå dåligt för alla vilket gör att de känns lite bättre) satt vi några stycken i stadsparken, de va trevligt, soligt och varmt! underbart att sommaren äntligen verkat hitta hit!!!


jag och hannah på valborg =)

-e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0