Don't try to fix what isn't broken

Det är varmt igen, inte lika varmt som innan, men 30 grader känns ändå!
jag har fått en anställningsintervju till ett jobb på en festlokal, förhoppningsvis får jag de jobbet
för jag saknar att shoppa ordentligt och med massa pengar på kontot svider de att inte kunna spendera nått.. (kan ju inte gå runt och shoppa när jag inte har en inkomst de kan ju ta tid innan pengarna börja komma in igen?)

På måndag är de min födelsedag, och min brors, men han är ju inte här. Han kommer den 28 (tror jag) ske bli skönt att träffa nån svensk, folk här är lite märkliga ibland!

jag och andy när vi va små hehe


nu ska jag gå och äta jordgubbar i trädgården vi hörs!
-e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0